Американська компанія Mattel презентувала 6 березня серію із 17 ляльок, прототипами яких стали жінки, що надихають, повідомляє Радіо Свобода.
Героїнями серії стали американська фізик та математик NASA Кетрін Джонсон, мексиканська художниця Фріда Кало, британська боксерка Нікола Адамс, наймолодша олімпійська чемпіонка зі сноубордингу Хлоя Кім, дизайнер Лейла Підаєш, триразова олімпійська чемпіонка Геббі Дуґлас, польська телеведуча та журналістка Мартина Войцеховська та інші.
Колекція присвячена Міжнародному жіночому дню та покликана надихнути дівчат реалізувати свій невичерпний потенціал, як це зробили прототипи ляльок.
This #InternationalWomensDay, @Barbie is shining a light on more female role models than ever before. Introducing the largest addition to the Barbie Sheroes line to date – meet the new Global Sheroes that have been honored with one-of-a-kind dolls. #MoreRoleModels #IWD2018 pic.twitter.com/OoI71NaDE3
– Mattel (@Mattel) March 7, 2018
Напередодні кампанії, аналітики Mattel провели опитування серед матерів та дізнались, що 86% із них переймаються прикладами для наслідування, які обирають їхні діти.
In honor of #InternationalWomensDay, we are committed to shining a light on empowering female role models past and present in an effort to inspire more girls.
– Barbie (@Barbie) March 6, 2018
Join the conversation by sharing your role models using #MoreRoleModels. pic.twitter.com/5oJnZywk7s
Це не вперше Mattel долучається до соціальних кампаній. Раніше компанія випустила лінійку ляльок Барбі, присвячену різним професіям, аби показати, що дівчата можуть працювати тим, ким вони захочуть. Також виробники ляльки Барбі змінили консервативний погляд на колір шкіру та статуру ляльки, додавши різноманітні варіації її образу.