Ілон Маск, засновник та гендиректор компанії з виробництва електромобілів Tesla, приватної космічної компанії SpaceX та бурильної Boring Company, намітив собі нове поле для діяльності: він має на меті зайнятися медіабізнесом.
Назву для своєї медіа-компанії він уже придумав – вона звучатиме як Thud (що перекладається к «глухий важкий звук»). Про це Маск написав у своєму Twitter. Спочатку він лаконічно написав одне слово: «Thud!». А потім на питання здивованих користувачів уточнив:
«Це назва моєї нової міжгалактичної медіа-імперії, знак оклику необов’язковий».
That’s the name of my new intergalactic media empire, exclamation point optional
– Elon Musk (@elonmusk) 14 березня 2018 р.
Представник Маска на запит журналу Variety підтвердив, що підприємець не жартував, і «Thud» дійсно є назвою компанії, але додаткових подробиць не повідомив.
Журналісти звернули увагу, що в базі даних реєстрації доменів GoDaddy вже зарезервована адреса thud.com. Інформація про його власників недоступна.
Раніше повідомлялося, що Ілон Маск зацікавлений у купівлі сайту фейкових новин The Onion, однак потім він відмовився від цієї ідеї і натомість найняв редакторів сайту працювати над його новим, поки що таємним проектом. Це має дещо комедійне, зазначав підприємець.
Журнал Forbes оцінює капітал підприємця у $20 млрд.
Нещодавно Маск зазначив, що колонію на Марсі треба побудувати якнайшвидше, поки не почалася Третя світова.
Також повідомлялося, що Ілон Маск запустив на орбіту перші супутники, що роздаватимуть інтернет по всій планеті.