За прогнозами, середньорічне зростання продажів на глобальному ринку AR- і VR-пристроїв до 2022 року підніметься на 52,5% – до 68,9 млн штук на рік. Про це повідомляють аналітики компанії IDC у відповідному прогнозі.
«Ми вважаємо, що технології VR і AR пропонують неймовірно глибокий, інтуїтивний і персоналізований спосіб вивчення реального та віртуального світів. Інноваційні пристрої Star Wars: Jedi Challenges і Lenovo Explorer для платформи Windows Mixed Reality стали втіленням стратегії Lenovo, спрямованої на те, щоб зробити AR- і VR-технології доступними для більш широкого кола приватних і корпоративних користувачів», – сказав президент і старший операційний директор Lenovo Джанфранко Ланчі.
Згідно з повідомленням, гарнітура доповненої реальності Star Wars: Jedi Challenges, яку випустила Lenovo наприкінці минулого року, була відзначена в дослідженні за високі показники продажів під час зимових свят.
В ігровій комплект Star Wars: Jedi Challenges входять світлові мечі, точні копії зброї Люка Скайуокера, за допомогою яких шанувальники всесвіту «Зоряних воєн» можуть поборотися з героями кіноепопеї. Гарнітура працює у зв'язці зі смартфоном, а рухи гравців фіксуються за допомогою датчика.
Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) – технологічна компанія з капіталізацією $43 млрд, що входить до списку найбільших міжнародних компаній Fortune Global 500.