Починаючи з травня автовиробник Nissan на одному зі своїх заводів даватиме багатовартісним батареям електрокарів нове життя після того, як вони досягнуть своєї максимальної продуктивності. Про це повідомляє Reuters.
Світові виробники працюють над тим, щоб зробити акумулятори для своїх електромобілів дешевшими та продовжити термін їхньої служби. Зазначається, що вартість батареї може становити п’яту частину від вартості самого автомобілю, оскільки її виготовляють із дорогих матеріалів, таких як кобальт та нікель.
Починаючи з травня 2018 року спільне підприємство Nissan та Sumimoto Corp, 4R Energy Corporation, розпочне продаж перероблених літій-іонних батарей для автомобілів Leaf першого покоління.
Батареї випускатимуть на новому заводі в місті Намьє шляхом збірки високопродуктивних модулів, які буди видалені з батарей, загальна енергетична ємність яких впала до 80%.
Їх продаватимуть у Японії за 300 000 єн ($2855), що становить половину від вартості нової батареї для найбільш популярного електрокару в світі.
Представники підприємства повідомляють, що завод зможе обробляти 2250 батарейних блоків на рік.
З огляду на збільшення цін на основні матеріали для акумуляторних батарей, включно із кобальтом, нікелем та літієм, все більше автовиробників зосереджуються на повторному використанні та переробці. Зокрема, Toyota Motor Corp оголосила, що співпрацюватиме з японською електроенергетичною компанією для вивчення таких можливостей.
Нагадаємо: нещодавно компанія Nissan оголосила про плани продавати 1 млн електромобілів щороку до 2022-го і заявила, що зосередиться на випуску повністю електричних або гібридних авто з низьким рівнем викидів.