Протягом січня-березня цього року продажі нових легкових автомобілів зросли на 16,3% – до 19 152 одиниць, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Про це з посиланням на дані групи AUTO-Consulting пише Інтерфакс-Україна.
Згідно з повідомленням, за підсумками січня-лютого приріст ринку становив 31%, в тому числі в лютому ринок виріс на 22%.
Сповільнення приросту ринку пояснюють тим, що в березнь 2018, в порівнянні з березнем 2017, продажі авто скоротилися на 3,8% – до 6 700 одиниць. Однак в порівнянні з лютим 2018 – зросли на 16%.
«Тим не менш, негативна динаміка на початку весняного бізнес-сезону – це досить тривожний знак. Тим більше, якщо уважно подивитися на позиції брендів, то стає зрозуміло, що майже 20% авторинку тримається на так званих» дізельгейтних «автомобілях, які з- за своєї ціни не залишили жодного шансу конкурентам «, – наголошується в повідомленні.
Згідно з повідомленням, в березні на авто марки Volkswagen довелося 14% покупців. Це на 14,6% більше за показники лютого.
Toyota отримала 13% ринку і показала приріст у 28%.
AUTO-Consulting також зазначає несподівану активізацію продажів автомобілів ЗАЗ – в березні їх продано 88 одиниць проти 45 одиниць в лютому.
Всього в 2018 році експерти спочатку прогнозують приріст авторинку на 20-25%.
Раніше повідомлялось, що реєстрації старих авто в лютому вперше за багато років перевищили реєстрації нових.
Пізніше стало відомо, що протягом січня-лютого цього року, власники елітних автомобілей сплатили транспортний податок до місцевих бюджетів у розмірі 14,1 млн грн.