Месенджер Viber використовують понад 160 населених пунктів України для збору показників квартирних лічильників холодної та гарячої води, згідно з даними на початок березня 2018 року, повідомляє прес-служба Viber в Україні.
Починаючи з 2017 року месенджер використовують для збору інформації 15 водопровідних підприємств у Київській, Миколаївській, Дніпропетровській, Житомирській, Харківській, Полтавській, Черкаській, Херсонській, Львівській, Чернівецькій та Сумській областях. Вибір платформи не випадковий: на сьогодні Viber встановлений, практично, у кожного другого українця.
Для надання інформації через Viber користувачеві необхідно зберегти вказаний на офіційному сайті підприємства номер у списку контактів та відправити до відповідного чату номер особового рахунку або адресу користувача (вулиця, будинок, квартира), прізвище власника будинку або квартири, і поточні показники. Ці дані необхідні для складання коректної квитанції на оплату.
Нагадаємо: у вересні 2017 року «Київводоканал» запустив у Viber спеціального чат-бота для збору показників лічильників. Щоб скористатися цією послугою, досить знайти паблік-акаунт підприємства або за посиланням перейти до чату і слідувати вказівкам бота.