Київметрополітен продаватиме рекламу через аукціони «ProZorro.Продажі»

Пізніше використання системи буде поширене й на інші комунальні підприємства столиці

Фото УНІАН

Київська міська державна адміністрація підписала Декларацію про співпрацю з «ProZorro.Продажі», згідно з якою запускається проект із розміщення реклами в Києві на відкритих електронних аукціонах. Про це повідомляє прес-служба Київського метрополітену.

У рамках пілоту на аукціони в «ProZorro.Продажі» буде виставлятися право на розміщення рекламних носіїв у КП «Київський метрополітен». Таким чином лоти включатимуть у себе право на розміщення реклами на вагонах та станціях метрополітену.

«Завдання столичної влади – якомога краще дбати про інтереси громади. Київ має величезний, цікавий для ринку актив. Треба використовувати його ефективно й отримувати ринкову ціну», – зазначив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков.

Наступним кроком пілотного проекту стане внесення відповідних змін до рішення КМДА від 20 квітня 2017 року № 223/2445 «Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві». А перші лоти в системі мають з’явитися протягом 2 місяців із моменту підписання декларації.

«Ми очікуємо, що пілотний проект буде більш ніж успішним», – розповів в. о. директора ДП «ProZorro.Продажі» Олексій Соболев.

В разі успішного завершення пілотного проекту використання системи буде поширене й на інші комунальні підприємства столиці.

«ProZorro.Продажі» – це електронна торгова система державних аукціонів, що використовується для продажу активів неплатоспроможних банків, які знаходяться в управлінні Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, та реалізації майна державних та комунальних підприємств.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS