Продажі смартфонів у Китаї в першому кварталі знизилися на 21%, до 91 млн штук, згідно з даними дослідницької компанії Canalys, на які посилається видання «Коммерсант». Це найнижчий показник з 2013 року і найбільш помітне зниження за всю історію розвитку цієї галузі.
Причиною цього явища стало природне насичення ринку смартфонів і відсутність цікавих для споживачів новинок.
Аналітики Canalys прогнозують, що падіння продажів смартфонів у Китаї продовжиться, хоча надалі темпи зниження показників мають сповільнитися.
«Ми прогнозуємо, що китайський ринок очікує зниження і в 2018 році в цілому», – зазначає аналітик Canalys Мо Цзя.
Ситуація на китайському ринку загалом співпадає із загальною тенденцією у світі: в минулому році вперше за всю історію відбулося зниження продажів смартфонів – на 4%.
Продажі знизилися у 8 з 10 компаній-лідерів з продажу в Китаї. На першому місці, як і раніше, знаходиться Huawei, що наростив частку до 24% і навіть трохи збільшив поставки в першому кварталі.
На другому місці знаходиться компанія Oppo (19%), на третьому – Vivo (17%), четверте місце займає компанія Xiaomi (13%), яка зосередилася на продажах бюджетних смартфонів і зуміла в першому кварталі наростити поставки на 37%.
Єдиний іноземний виробник, який входить у топ-5, – Apple, при цьому американська компанія перемістилася з четвертого рядка на п'ятий.
Нагадаємо, китайська компанія Meizu на честь свого 15-річного ювілею представила три нові моделі смартфонів із «серії 15» – Meizu 15, Meizu 15 Plus и Meizu M15.
Як повідомлялося, новий «бюджетний» iPhone від Apple може коштувати $550.