Nestle заплатить Starbucks $7,15 млрд в рамках глобального кавового альянсу, в якому швейцарський продовольчий гігант отримає права на продаж продуктів американської кавової компанії за межами кав’ярень Starbucks. Про це повідомляє CNBC.
«Цей глобальний альянс принесе Starbucks доступ до мільйонів людей по всьому світу завдяки розповсюдженню та репутації Nestle», – сказав головний виконавчий директор Starbucks Кевін Джонсон.
«Об’єднуючи Starbucks, Nescafe та Nespresso, ми об’єднуємо три знакові бренди у світі кави», – заявив генеральний директор Nestle Марк Шнайдер.
Nestle, яка в рамках угоди задіє близько 500 співробітників Starbucks, говорить, що програма компанії з викупу власних акції залишиться незмінною.
Тоді як Starbucks є лідером із продажу кави на ринку США, Nescafe та Nespresso займають провідні місця в продажах по всьому світі.
Нагадаємо: американська мережа кав’ярень Starbucks вивчає питання про вихід на ринок України.