Panasonic очікує отримати на 12% більше прибутків завдяки продажу батарей для електрокарів

Компанія змінила фокус із випуску товарів для споживачів на продукцію для корпоративних клієнтів

фото з panasonic.com

Японський конгломерат Panasonic заявив, що очікує збільшення операційного прибутку на 11,7% за І квартал 2018 року у зв’язку зі збільшенням обсягів продажу акумуляторів для електрокарів.  Про це повідомляє Reuters.

Компанія перейшла від випуску електроніки для споживачів до продуктів, орієнтованих на корпоративних клієнтів, як-от, наприклад, батареї для електромобілів

Panasonic, ексклюзивний постачальник батарей для автомобілів Tesla, прогнозує, що прибуток за січень – березень складатиме 425 млрд єн ($3,87 млрд)проти 380 млрд єн рік тому.

Прогноз на І квартал було складено 19 аналітиками компанії Thomson Reuters.

Panasonic розраховує на виробництво батарей як на центральну частину свого плану щодо подвоєння прибутків від автомобільного бізнесу до 2,5 трлн єн до 2022 року.

Нагадаємо: наприкінці минулого року Panasonic та автовиробник Toyota заявили, що розглядають можливість спільного випуску батарей для електрокарів, що допомогло б технологічній компанії розширити лідерство на ринку літій-іонних батарей.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS