З квітня цього року українські компанії припинили імпортувати мазут. Про це з посиланнями на дані «Консталтингової групи А-95» пише enkorr.
Зупинку імпорту обумовило падіння попиту на ресурс через закінчення опалювального сезону. За прогнозами, попит на цей ресурс відновиться в середині літа.
«Підвищення попиту на мазут очікується в липні – серпні, тоді ТЕС і ТЕЦ почнуть шукати ресурс, щоб сформувати мінімально допустимі запаси резервного палива», – повідомив керівник одного з найбільших імпортерів мазуту – компанії «Принт Інжиніринг» Олег Ясківець.
На ТЕС і ТЕЦ припадає близько 80% споживання мазуту. Інший обсяг споживають облавтодори, військові частини і котельні деяких підприємств.
У квітні українські підприємства виробили оціночно 28 500 тонн мазуту проти 34 800 тонн у квітні минулого року. Експорт цього палива виріс з 15 400 тонн до 26 000 тонн.
За даними «А-95», імпорт мазуту також не здійснювався в першій декаді травня 2018 року.
За оперативними даними, у першій декаді травня імпорт мазуту також не здійснювався.
В l кварталі цього року імпорт мазуту скоротився в 4,7 раза – до 20 200 тонн, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Причиною скорочення став вступ нового технічного регламенту. Згідно з ним, заборонений оборот мазуту з вмістом сірки понад 1%.
До введення заборони основним постачальником мазуту була Білорусь – 98% від загального обсягу імпорту за минулий рік. Вміст сірки в ньому становив 2,5%.
З 2018 року, за даними «А-95», імпорт білоруського мазуту припинений. Імпортний ресурс надходить з Казахстану та Росії.