Дорожчий за Disney та Pepsi: експерти оцінили вартість YouTube

Якби відеохостинг не належав Google, його вартість склала б $160 млрд

фото з pixabay.com

Інвестиційний банк Morgan Stanley підрахував, що якби YouTube не належав Google, а функціонував як окрема компанія, його вартість перевищила б вартість компаній General Electric, IBM, Pepsi Co, Comcast, Walt Disney Co і склала б $160 млрд. Про це повідомляє Consutants Insider із посиланням на Business Insider.

Материнська Google не розкриває фінансових показників сервісу, тому експерти складали прогноз, спираючись на власні розрахунки (Morgan Stanley вважає, що капіталізацію компанії можна вирахувати, помноживши на 7 виручку YouTube за 2019 рік).

Повідомляється, що Google купила YouTube у 2006 році за $1,65 млрд і відтоді перетворила відеохостинг на найприбутковіший у світі. І на думку експертів, його ціна зростатиме і надалі.

Згідно з даними Morgan Stanley, музика є найпопулярнішим контентом на YouTube: 36% користувачів заходять на сайт щодня у пошуках музики, 22% – заради фільмів та 20% – заради перегляду телешоу. Експерти оцінюють, що кожен новий мільйон користувачів, які перейшли на платну підписку замість безкоштовного прослуховування музики, збільшує виручку YouTube на 1%.

Для порівняння: Disney оцінюється у $155,3 млрд, Netflix – $141 млрд, General Electric –$129 млрд, PepsiCo – $138,7 млрд, IBM – $132,4 млрд, Spotify – $26,9 млрд, Viacom – $12 млрд.

Нещодавно YouTube повідомив про наміри запустити новий стримінговий музичний сервіс. Безплатна версія міститиме рекламу, для тих, хто бачити її не хоче, буде запропонована платна версія за $9,99 на місяць.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS