Столична підземка розпочала запис аудіооголошень, що звучать у вагонах. Партнером у даному напрямку роботи з пасажирами стала компанія Tak Treba Production (FILM.UA Group). Про це повідомляє прес-служба Київського метрополітену.
«Необхідність перезапису оголошень назріла давно. Відбулося перейменування станції «Петрівка» на «Почайну», диктора Миколи Петренка, з яким підприємство співпрацювало раніше, уже немає, деякі тексти потребують змін та осучаснення», – повідомила радник керівника метрополітену Наталка Макогон.
Метрополітен опрацював різні варіанти створення контенту. Основними важливими факторами були: можливість оперативної роботи з професійним обладнанням, включаючи як запис, так і обробку голосу, незалежність від людського фактору, наявність авторських прав на продукт та якісний матеріал.
Згідно з повідомленням, зараз створено базовий український контент: назви станцій, попередження про закриття дверей, оголошення наступних зупинок тощо.Ці записи з’являться протягом двох наступних тижнів, починаючи з синьої лінії. Англійський варіант, як і раніше, озвучуватимуть носії мови.
Раніше повідомлялося, що Київський метрополітен продаватиме рекламу через аукціони «ProZorro.Продажі». Пізніше використання системи буде поширене й на інші комунальні підприємства столиці.