Перевірка якості 3G-зв'язку, яка була ініційована прем'єр-міністром Володимиром Гройсманом, пройшла вдало. Про це повідомляє Ліга бізнес.
Так, місяць тому прем'єр-міністр повідомив, що в багатьох містах України перестало працювати 3G.
«У нас було 2G, 3G, тепер – 4G. Я думаю, що зі мною погодяться українці в багатьох містах – у нас вже навіть і 3G перестало працювати. Так побігли за 4G, що 3G втратили десь по дорозі», – сказав він.
Він доручив Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), провести заміри роботи послуги доступу в інтернет в мобільних мережах.
Згідно з даними мобільних операторів, перевірка пройшла вдало.
«Так, до нас приходила перевірка, ми надали всі необхідні дані, які у нас запросили. За результатами перевірки ніяких претензій до нас немає, що зафіксовано у відповідному акті», – відзначили в прес-службі lifecell.
У Vodafone результати перевірки також хороші.
«Перевірялися показники якості мобільного зв'язку за 2017 рік і l квартал 2018 року (коефіцієнт недоступності мережі, успішність дзвінків, відсоток перерваних інтернет-з'єднань, час затримки передачі даних тощо). Вони повністю відповідають встановленим стандартам якості та нормам», – повідомила директор з корпоративних комунікацій оператора Вікторія Рубан.
«Київстар» також успішно пройшов перевірку.
«Якість наших послуг відповідає всім стандартам», – повідомили в прес-службі.
У НКРЗІ повідомили, що пропонують уряду комплексний план роботи над якістю зв'язку. Так, до кінця року НКРЗІ разом з МЕРТ має розробити національний стандарт для методики вимірювання якості мобільного зв'язку. Проект заходів також передбачає впровадження незалежної постійно діючої системи моніторингу якості телеком-послуг і довгоочікувану технологічну нейтральність (оператори зможуть на одних і тих самих частотах запускати різні стандарти зв'язку).
Нагадаємо, lifecell та «Vodafone Україна» оголосили про старт зв'язку четвертого покоління 30 березня, «Київстар» – 6 квітня. Про запуск та особливості 4G в Україні читайте в матеріалі Mind «Як усе запущено: чому абоненти скаржаться на 4G «.