Громадяни Канади наносять удар по гаманцю США, бойкотуючи американські товари та відмовляючись від поїздок до Сполучених Штатів. Про це повідомляє CTV.
У соцмережах ширяться дописи з хештегами #BuyCanadian (купуй канадське), #BoycottUSProducts (бойкотуй американські товари) та #BoycottUSA (бойкотуй США), в яких канадці розповідають, як можна використовувати купівельні можливості для захисту честі Канади.
Канадці відмовляються від бурбону з Кентуккі, вин з Каліфорнії, апельсинів з Флориди, а також ігнорують такі великі американські торгові марки, як Starbucks, Walmart та McDonalds.
Патріотично налаштовані протестувальники також хизувались у соцмережах, що скасували заплановані поїздки до США і, таким чином, гроші, які мали витратити на поїздку, витратять вдома.
За даними статистичного управління Канади, число поїздок до США жителями Канади у 2017 році зросло на 2,7% проти 2016 року – до 42,1 млн. У 2016 році канадські туристи витратили $19,8 млрд на поїздки до Америки.
Зазначається, що Канада є важливим торговим партнером для США, який лише за перші чотири місяці 2018 року імпортував товарів із Сполучених Штатів на $98,9 млрд.
Нагадаємо: 1 червня президент США Дональд Трамп ввів імпортні мита на сталь та алюміній з ЄС, Канади та Мексики.
Під час проведення саміту «Великої сімки», який відбувався в Канаді, Трамп агресивно сприйняв критику прем'єр-міністра Канади Джастіна Трюдо щодо його рішення про мита на імпортні метали. Трамп назвав поведінку Трюдо «нечесною та слабкою».
Директор з торгової політики Білого дому Пітер Наварро заявив, що «у пеклі є особливе місце» для Трюдо та назвав його «слабким та нечесним».