Американська технокомпанія Apple заплатить штраф у розмірі близько $6,8 млн за відмову відновлювати працездатність iPhone і iPad, заблокованих після ремонту в неофіційних сервісних центрах, повідомляє DailyComm з посиланням на Reuters.
У лютому 2016 року стало відомо про те, що операційна система iOS 9 відключає iPhone при використанні сенсора Touch ID від неофіційних постачальників.
Відключення отримало назву «помилка 53», причому відновленню такі пристрої не підлягають. Проти компанії було подано колективні позови. Apple вибачилася за цей недолік і виправила його в оновленні для мобільної операційної системи – iOS 9.2.1.
Австралійська комісія з питань конкуренції та захисту споживачів (ACCC) подала в суд на Apple за те, що компанія відмовила клієнтам у безкоштовному ремонті або заміні пристроїв після виникнення «помилки 53» в результаті звернення до неліцензійних ремонтних майстерень.
Суд став на бік споживачів і постановив, що ремонт смартфонів і планшетів у несертифікованих компаній не може бути підставою для припинення гарантійного обслуговування. В Apple визнали, що таким чином ввели в оману як мінімум 275 австралійців.
Згідно із заявою ACCC, станом на сьогодні Apple зв'язалася приблизно з 5000 клієнтів з приводу виплати компенсації за заблоковані пристрої після ремонту у неофіційних дилерів.
Нагадаємо, продажі iPhone опинилися під загрозою: Apple звинувачують в порушенні патентів.