Автовиробник Hyundai підписав угоду з німецьким брендом Audi щодо співпраці в галузі технологій водневих автомобілів. Про це повідомляє Reuters.
Південнокорейська компанія хоче збільшити обсяги виробництва водневих автомобілів, але головною перешкодою реалізації планів автовиробника стає відсутність інфраструктури та більша популярність електрокарів.
Компанії зможуть отримати доступ до інтелектуальної власності один одного та обмінюватися необхідними компонентами, зокрема новими деталями, розробленими Audi, яка відповідає за технологію водневого паливного елемента в концерні Volkswagen.
Hyundai сподівається, що цей крок створить великий попит на транспортні засоби, як-то модель іх35, та знизить видатки, щоб зробити цю технологію вигідною.
Зазначається, що цього року Hyuindai продала 200 таких авто й розраховує продати ще кілька тисяч. Втім, для того, щоб отримати прибутки, компанії треба продавати до 300 000 одиниць водневих автомобілів на рік.
Автовиробники, зокрема Toyota, рекламують переваги водневих авто, які потребують менше часу для заправки, ніж електрокари, але є дорогими, до того ж для них не вистачає заправних станцій.
Автокомпанії об’єднуються, щоб розділити витрати на розробку екологічно чистих технологій для заміни двигунів внутрішнього згоряння та з огляду на суворі норми, які вводять регулятори по всьому світу. Так, General Motors співпрацює з Honda, а BMW – з Toyota.