Starbucks закриє в США 150 своїх кав'ярень

Компанія розраховує, що закривши найменш прибуткові заклади, збільшість виручку в інших своїх точках

фото https://news.starbucks.com

Американська компанія Starbucks заявила, що планує закрити близько 150 кав'ярень на території США, вказано на офіційному сайті мережі кав'ярень.

Так, компанія уточнила, що в 2019 році закриє 150 кав'ярень в США, що в три рази перевищує середню кількість закритих протягом останніх кількох років точок.

Starbucks додала, що також має намір сповільнити темпи зростання кількості своїх точок в аеропортах, супермаркетах та інших роздрібних магазинах.

У компанії уточнили, що завдяки цим заходам планують підвищити рівень продажів, а також надати вигоди для власників акцій. В рамках оптимізації закриють найменш прибуткові кав'ярні в тих районах, де працює велика кількість кафе Starbucks.

Мережа кав'ярень також планує розширити асортимент продуктів здорового харчування. В планах компанії – розширювати клієнтську базу за допомогою цифрових технологій і просування свого мобільного додатка.

Starbucks налічує понад 20 тис. торгових точок по всьому світу.

***

Нагадаємо, Starbucks опинилася в центрі скандалу за участю двох афроамериканців. 12 квітня в одній кав’ярень Філадельфії двоє чоловіків сиділи за столиками, нічого не замовивши й очікуючи на товариша. Один із них попросив дозволу скористатися туалетом, але співробітники Starbucks не пропустили його, мотивуваши тим, що туалет – тільки для покупців. Потім вони викликали поліцію.

Поліцейські вивели афроамериканців з кафе в наручниках. Це зняли на відео оточуючі і виклали в інтернет. Чоловіки близько восьми годин провели у відділку, поки поліція не визнала, що ніякого правопорушення не було.

Подія отримала величезний резонанс, в тому числі тому, що Starbucks позиціонує себе як передова компанія і борець за рівні права. Відео в соцмережах набрало мільйони переглядів та поширень. Біля кав’ярень Starbucks почали проводитися протестні акції.

Після інциденту в Філадельфії керівництво Starbucks публічно вибачилося за те, що сталося і пообіцяло змінити правила спілкування співробітників з відвідувачами.

Після скандалу компанія дозволила користуватися туалетами в своїх кав’ярнях і сидіти за столиками всім охочим, незалежно від того, купили вони щось чи ні.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS