Американська компанія Starbucks заявила, що планує закрити близько 150 кав'ярень на території США, вказано на офіційному сайті мережі кав'ярень.
Так, компанія уточнила, що в 2019 році закриє 150 кав'ярень в США, що в три рази перевищує середню кількість закритих протягом останніх кількох років точок.
Starbucks додала, що також має намір сповільнити темпи зростання кількості своїх точок в аеропортах, супермаркетах та інших роздрібних магазинах.
У компанії уточнили, що завдяки цим заходам планують підвищити рівень продажів, а також надати вигоди для власників акцій. В рамках оптимізації закриють найменш прибуткові кав'ярні в тих районах, де працює велика кількість кафе Starbucks.
Мережа кав'ярень також планує розширити асортимент продуктів здорового харчування. В планах компанії – розширювати клієнтську базу за допомогою цифрових технологій і просування свого мобільного додатка.
Starbucks налічує понад 20 тис. торгових точок по всьому світу.
***
Нагадаємо, Starbucks опинилася в центрі скандалу за участю двох афроамериканців. 12 квітня в одній кав’ярень Філадельфії двоє чоловіків сиділи за столиками, нічого не замовивши й очікуючи на товариша. Один із них попросив дозволу скористатися туалетом, але співробітники Starbucks не пропустили його, мотивуваши тим, що туалет – тільки для покупців. Потім вони викликали поліцію.
Поліцейські вивели афроамериканців з кафе в наручниках. Це зняли на відео оточуючі і виклали в інтернет. Чоловіки близько восьми годин провели у відділку, поки поліція не визнала, що ніякого правопорушення не було.
Подія отримала величезний резонанс, в тому числі тому, що Starbucks позиціонує себе як передова компанія і борець за рівні права. Відео в соцмережах набрало мільйони переглядів та поширень. Біля кав’ярень Starbucks почали проводитися протестні акції.
Після інциденту в Філадельфії керівництво Starbucks публічно вибачилося за те, що сталося і пообіцяло змінити правила спілкування співробітників з відвідувачами.
Після скандалу компанія дозволила користуватися туалетами в своїх кав’ярнях і сидіти за столиками всім охочим, незалежно від того, купили вони щось чи ні.