Instagram могла б коштувати $100 млрд, якби «не продалась» Facebook – Bloomberg

Аудиторія Instagram зростає динамічніше і є привабливішою для рекламодавців

фото Shutterstock

Соцмережа Instagram могла би коштувати $100 млрд, якби залишалася автономною компанією, згідно з розрахунками експертів Bloomberg Intelligence.

У 2012 року компанія Facebook купила Instagram за $1 млрд, таким чином за 6 років ціна соцмережі для обміну фотографіями могла би зрости в сто разів, вважають експерти.

«Instagram коштував би більше $100 млрд, якби платформа була автономною компанією», – повідомляє видання.

Цього місяця Instagram досяг показника в 1 млрд активних користувачів. Планується, що протягом наступних 12 місяців доходи соціальної мережі збільшаться до $10 млрд.

Аналітики звертають увагу, що Instagram залучає нових користувачів швидше, ніж Facebook. У найближчі 5 років кількість користувачів соцмережі перевищить 2 млрд людей, зазначив експерт Bloomberg Intelligence Джітендра Вара.

Аудиторія Instagram є більш привабливою для рекламодавців, оскільки значно молодша за аудиторію Facebook.

Згідно з даними eMarketer, Instagram може скласти близько 16% доходу Facebook у 2019 році, порівняно з 10,6% у минулому році.

Нагадаємо: завдяки новому сервісу IGTV в Instagram тепер можна завантажувати та дивитися довгі відео.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS