Старптап ScriptBook створив програму, яка дозволить кіностудіям точніше оцінювати, наскільки фільм буде успішним, повідомляє Variety.
Алгоритм ScriptBook дослідив сценарії кінопродукції Sony за певний період, і програма ретельно проаналізувала 22 проекти, через які студія зазнала фінансових втрат.
Програму та принцип її роботи було вперше представлено на міжнародному кінофестивалі в Карлових Варах.
Якби кінокомпанія Sony дозволила алгоритму вибрати, які проекти запускати, а які ні, то змогла б зекономити купу грошей у період з 2015 по 2017 рік, заявила засновниця компанії ScriptBook Надіра Азермай.
Загалом за цей проміжок часу Sony випустила 62 фільми. 32 з них не окупилися в прокаті.
Багато хто бачить в ScriptBook і подібних системах на основі АІ можливість зекономити чималі кошти, прибравши з процесу кіновиробництва такі етапи, як аналіз сценарію читачами, фокус-групи, тестові зйомки та дослідження ринку.
Система працює таким чином: користувачі ScriptBook завантажують файл PDF сценарію в систему. Приблизно за п'ять хвилин вони отримують докладний аналіз проекту, який, серед іншого: пророкує рейтинг iMBD, аналізує персонажів фільму, виявляє головних героїв і лиходіїв; оцінює емоції кожного персонажа; прогнозує цільову аудиторію, включаючно зі статтю і расою; і, що найважливіше, робить приблизну оцінку майбутніх касових зборів.