Програмісти з маркетингового підрозділу китайської Alibaba Group компанії Alimama представили штучний інтелект, який може створювати опис будь-якого товару в асортименті магазину. По суті, роботу звичайного копірайтера тепер може виконувати робот, пише HighTech з посиланням на Alizila.
Для великих інтернет-рітейлерів потрібні мільйони описів товарів. На це компанії витрачають величезні суми коштів і часу. Деякі торговельні мережі використовують спеціальні додатки для написання подібного контенту, однак їх дуже просто відрізнити від тексту, створеного людьми, оскільки мова звучить неприродно.
Alimama створила штучний інтелект, який пише тексти, аналогічні копирайтерам. Від людських їх практично не відрізнити, оскільки програма навчалася на мільйонах подібних текстів. Нейромережа може видавати 20 тис. рядків тексту за секунду і давно використовується в найбільших інтернет-магазинах Alibaba Group – Taobao, Tmall і 1688.
Видання зазначає, що нейромережа успішно пройшла тест Тьюринга. Це емпіричний тест, ідея якого була запропонована Аланом Тьюрингом в статті – вчений поставив собі за мету визначити, чи може машина мислити. Сутність цього тесту полягає в тому, що людина взаємодіє з одним комп'ютером і однією людиною. З відповідей на питання людина повинна визначити, з ким вона розмовляє: з людиною чи комп'ютерною програмою. Завдання комп'ютерної програми – ввести людину в оману, змусивши зробити невірний вибір. Якщо учасник тесту не може сказати точно, хто зі співрозмовників є людиною, то вважається, що машина пройшла тест.
Нагадємо, стартап ScriptBook створив програму, яка на основі штучного інтелекту зможе визначати, чи буде фільм успішним у прокаті.
Тим часом вчені розробили штучний інтелект з мисленням психопата-вбивці, щоб дослідити принцип функціонування штучного інтелекту на основі даних, які в нього закладаються.