Південнокорейські компанії Samsung Electronics і LG Electronics в 2018 році замінили стратегію на ринку смартфонів: тепер вони намагаються випускати якомога більше нових моделей. Ця тактика різко контрастує з попередньою політикою компаній, коли основний акцент робився на кілька флагманських апаратів. Про це пише DailyComm, посилаючись на галузеве видання DigiTimes.
На думку експертів, таким чином Samsung і LG сподіваються переломити негативний тренд щодо зниження продажу смартфонів.
За наявними даними, в першій половині 2018 року Samsung представив девʼять нових моделей смартфонів, а LG – вісім, тоді як за весь 2017-й і за 2016 рік кожна з компаній випустила близько 11 нових апаратів.
Samsung і LG активізувалися в період, коли ринок смартфонів переживає не найкращі часи, зазначає видання. У першому кварталі 2018 року поставки смартфонів знизилися на 3%, до 334,3 млн одиниць.
За даними експертів Strategy Analytics, частка Samsung на ринку смартфонів в січні-березні зменшилася на 0,1%, до 22,6%, в той час як показник присутності LG скоротився до 3,3%.
При цьому американська Apple за той же період зуміла наростити частку з 14,4% до 15,1%, китайська Huawei додала 2%, а частка також китайської Xiaomi подвоїлася, досягнувши 8,2%.