Starbucks об’єднується із підрозділом Alibaba для запуску служби доставки

Новий сервіс почне працювати в Пекіні та Шанхаї з 2019 року

фото Twitter @NewObOnline

Starbucks об’єднується із підрозділом Alibaba, який займається доставкою продуктів, Ele.me для доставки кави та снеків китайським споживачам цього року. Про це повідомляє CNBC із посиланням на The Wall Street Journal.

Зазначається, що Ele.me почне доставку, починаючи з цієї осені.

«Alibaba та Starbucks вивчають нові способи поглиблення нашого довгострокового партнерства в Китаї. Нам більше немає чого ділити на цьому етапі», – заявили представники китайської сторони.

Минулого тижня Starbucks прозвітувала про рекордні фінансові результати за ІІІ квартал та прибутки, які перевищили оцінки експертів.

Кавова компанія заявила, що почне тестувати нові варіанти доставки в Пекіні та Шанхаї, починаючи з 2019 фінансового року, з метою підвищення продажів.

«Дозвольте вас запевнити, що наша нова служба доставки буде відповідати високим стандартам, які наші клієнти в Китаї очікують… оскільки ми розширюємо наш бізнес там», – сказала генеральний директор Starbucks China Белінда Вонг.

Повідомляється, що Starbucks зіштовхнулась із зростаючою конкуренцію в Китаї, особливо з боку стартапу Luckin Coffee, який нещодавно залучив $200 млн від інвесторів. Компанія почала працювати на початку цього року. Клієнт отримує свою каву через 30 хвилин або менше, якщо ж доставка замовлення перевищує півгодини, за нього платити не треба.

Luckin Coffee має 660 торгових точок в 13 містах Китаю, в той час як Starbucks має їх 3300.

Нагадаємо: китайська компанії Ele.me, яка займається доставкою їжі та належить холдингу Alibaba Group заявила, що витрачатиме по 1 млрд юанів ($147,21 млн) з липня по вересень на маркетинг та субсидії, щоб стати основним гравцем на китайському ринку. 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS