«Ярич» з'явився на полицях одного з найбільших польских ритейлерів

Контракт з Biedronka укладений на невизначений термін

Фото Facebook Yaruch

Кондитерська фабрика «Ярич» розпочала співпрацю з найпопулярнішим польським ритейлером Biedronka (Бєдронка) у липні, повідомляє прес-служба.

У 2018 році  «Ярич» виграв європейський тендер та був обрана, як постачальник печива ТМ «Petit Beurre» для власної торгової марки польської  мережі. Вже на початку травня цього року печиво з’явилося на полицях магазинів, а до кінця місяця продукція покрила всю мережу супермаркетів.

Biedronka налічує близько 2600 торгових точок.

Водночас, як зазначають в «Яричі», фабрика досить широко представлена на ринку Польщі під торгівельними марками таких великих ритейлерів, як Carrefour, Auchan, Eurocash. 

Як повідомили Mind, оборот компанії в 2017 році у Польщі склав більше 2 млн євро.

В «Ярича» також є плани щодо виходу на ринок Польщі під ТМ «Yarych» та реалізації проектів Private Label у Німеччині, Голландії та інших країнах Європи.

Раніше повідомлялося, що кондитерська компанія АВК розпочала експортувати свою продукцію в магазини Малайзії.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS