Samsung Electronics, найбільший у світі виробник смартфонів і напівпровідникової продукції, збільшив витрати на лобіювання своїх інтересів в США більш як на 50% у 2018 році. Про це з посиланням на галузеві джерела повідомляє південнокорейське агентство Yonhap News, пише DailyComm.
Як стверджують інформатори, Samsung переносить свій вашингтонський офіс ближче до Капітолійського пагорбу, щоб спростити контакти з американськими законодавцями в Конгресі США. Samsung до кінця 2018 року відкриє офіс площею 2650 кв. м у 3-5 хвилинах ходьби від будівлі Конгресу.
«Таке розташування дозволить Samsung швидше реагувати на події в Вашингтоні, які здатні впливати на її бізнес в США – провідній економіці світу», – заявило джерело.
Згідно з даними американської неурядової організації Center for Responsive Politics, яка відстежує лобістську діяльність компаній, в першій половині 2018 року Samsung витратила в США понад $2,2 млн на те, щоб донести свої погляди до американських політиків і чиновників.
Минулого року за такий же період цей показник склав $1,47 млн, таким чином витрати Samsung на лобізм збільшилися на 50%. Загалом у 2017 році компанія направила на ці цілі $3,41 млн.
При цьому до 2012-го річний бюджет Samsung на лобізм в США був набагато скромнішим і не досягав $1 млн, зазначають оглядачі.
Згідно з даними, оприлюдненими самою Samsung, її лобістські зусилля зосереджені переважно на законодавцях у Палаті представників і Сенаті, але також компанія шукає можливості для діалогу з представниками міністерства торгівлі США, Білого дому і Торгового представництва Сполучених Штатів.
«Раніше Samsung концентрувала зусилля на лобіювання своїх інтересів в сфері прав на об'єкти інтелектуальної власності, але з минулого року, після того як президентом США став Трамп, змістила фокус на питання загальної торгівлі», – заявило агентству анонімне джерело, що працює в компанії.
За інформацією Yonhap, в рейтингу компаній з усього світу, які намагаються впливати на американських політиків і законодавців, Samsung посідає дев'яте місце, поступаючись за видатками на лобізм корпораціям Microsoft, Qualcomm і Apple, а також нафтовидобувним гігантам.