Південнокорейська компанія LG Display на 40% збільшить виробництво світлодіодних панелей в 2019 році, щоб вперше зробити свій OLED-бізнес прибутковим. Про це повідомляє Nikkei.
Збільшення виробництва дозволить LG випустити 4 млн телевізійних панелей протягом наступного року, в той час на цей рік заплановано випуск 2,8 млн панелей.
Компанія планує продавати панелі японським та китайським виробникам телевізорів, а також групі LG Electronics, щоб стимулювати ріст ринку OLED-телевізорів.
За даними британської дослідницької компанії Euromonitor, глобальні продажі OLED-телевізорів в 2018 році досягнуть 2,54 млн одиниць, що на 66% більше, ніж минулого року.
Зростання виробництва дозволить знизити їх вартість, що відобразиться також на вартості самих телевізорів.
Зазначається, що LG контролює майже 100% світового ринку OLED панелей, однак отримання прибутку від цього бізнесу є проблемою через високі інвестиційні затрати.
Лише минулого року компанія інвестувала 5 млрд вон у розвиток цієї технології, цього року, як очікується, буде виділено 9 млрд вон для розробки OLED.