Виплати компенсацій пасажирам за неналежні умови проїзду не передбачені нормативними та нормативно-правовими актами. Про це з посиланням на дані ПАТ «Укрзалізниця» пише Укрінформ.
«Перевезення пасажирів здійснюється пасажирськими вагонами, які відповідають санітарно-технічним та іншим нормам, що забезпечують безпеку для життя та здоров'я пасажирів. Відшкодування компенсаційних виплат пасажирам за неналежні умови проїзду нормативними та нормативно-правовими актами не передбачено», – йдеться у повідомленні.
Разом з цим, відповідно до договору перевезення (придбаного проїзного документа) перевізник зобов'язується перевезти пасажира до пункту призначення в терміни, визначені договором.
У разі виявлення у пасажирських вагонів технічних несправностей пасажир має право звернутися до начальника поїзда через провідника вагону. Склади пасажирських поїздів супроводжують начальник поїзда, провідники та електромеханік, який у разі можливості усуне технічні несправності під час поїздки.
Також, УЗ повідомила, що звернень громадян до суду щодо порушення їхніх прав під час пасажирських перевезень у цьому році зафіксовано не було.
«Всі суперечки і непорозуміння, які виникають між пасажирами та працівниками залізниці, розв'язуються на станції начальником станції або начальником вокзалу, в поїздах під час руху поїзда – начальником поїзда, не доводячи їх до суду», – повідомляє Укрзалізниця.