Соцмережа Twitter повідомила, що вносить зміни в правила розміщення політичної реклами в США, йдеться в оголошенні компанії.
За новими правилами, тепер замовник таких рекламних оголошень зобов'язаний проходити процедуру верифікації, де має підтвердити свою особистість і місце проживання в США. Пости на політичну тему будуть містити спеціальні позначки з даними про те, хто їх оплатив.
Зазначається, що такі нововведення будуть стосуватися оплаченої передвиборної реклами на підтримку конкретних кандидатів або політичних партій, а також питань, що мають важливе законодавче або суспільне значення, наприклад, питання легалізації абортів, дотримання громадянських прав, національної безпеки, торгівлі, податки та інше.
У разі якщо рекламодавець не пройде процедуру верифікації, рекламні пости будуть видалені. Зміни набувають чинності 30 вересня, за місяць до проміжних виборів до Конгресу США.
Як відомо, вибори, конгресменів Палати представників США і Сенату США, мерів і губернаторів ряду міст і штатів відбудуться 6 листопада.
Нагадаємо, керівників Facebook, Alphabet і Twitter викликають у Сенат США, де вони мають відзвітувати про те, як вони борються з фейками та пропагандою.
Раніше президент Трамп звинуватив найбільший інтернет-пошуковик Google в тому, що він подає проти нього лише упереджено негативні результати пошуку.