Брендові виробники ноутбуків почали просувати ультратонкі моделі, оснащені дисплеями з мінімальними рамками по краях. Такі пристрої можуть суттєво підштовхнути до зростання продажі лептопів на глобальному рівні, пише профільне видання DigiTimes, на яке посилається DailyComm.
На виставці IFA 2018, яка проходила з 31 серпня по 5 вересня в Берліні, компанія Acer представила ноутбук Swift 7 третього покоління. Його товщина становить всього 0,9 см, а маса – менше 1 кг. Екран виробництва компанії AUO займає близько 92% поверхні кришки.
В асортименті ASUS з'явилися 13-, 14- і 15-дюймові лептопи ZenBook з дисплеями NanoEdge, які займають 92% площі, майже витіснивши рамку.
Lenovo відзначилася ноутбуком ThinkPad X1 Extreme. Ця модель легша за попередню на 12% (1,7 кг), оснащена слотами під 64 Гбайт оперативної пам'яті, має новітні процесори Intel Core восьмого покоління (Coffee Lake), а на замовлення можна встановлювати і дев'ятого покоління. Але головне – в пристрої встановлена дискретна відеокарта Nvidia GeForce 1050Ti MaxQ.
Dell почала використовувати в ноутбуках середнього рівня Inspiron екрани з тонким обрамленням, які раніше можна було зустріти тільки в флагманській лінійці XPS.
Всі перераховані портативні ПК розраховані на використання процесорів Intel Whisker Lake і Amber Laker. Однак сьогодні на ринку спостерігається дефіцит цих чіпів, що може позначитися на прибутках виробників ноутбуків, на думку оглядачів ринку.
Нагадаємо, ринок дискретних відеокарт упав на чверть через зниження попиту з боку майнерів.
Як ми раніше писали, продажі ПК і ноутбуків падають 14-й квартал поспіль через зростання популярності смартфонів.