Південнокорейська компанія Samsung Electronics цього вівторка відкрила свій найбільший у світі магазин з продажу смартфонів в Індії. Таким чином компанія намагається зайняти вигідну позицію на другому за величиною ринку мобільних телефонів у світі на тлі жорсткої конкуренції з боку китайських брендів, пише Reuters.
Магазин розмістився на площі 3000 кв.м у технічно-діловій частині міста Бангалор. При магазині буде працювати сервісний центр для смартфонів.
Samsung opens the world's largest mobile experience center in India https://t.co/d4pBE1GlCD pic.twitter.com/fmxMbNBmZY
– iQandroid (@iQandroid) 11 вересня 2018 р.
Індія, де нараховується понад мільярд абонентів, – це дуже вигідний ринок для Samsung і можливість вийти за межі США й Китаю, де продажі компанії падають.
Крім того, це допоможе перехопити лідерство в Apple, яка ще не встигла відкрити в Індії жодного свого магазину.
«Індія – надзвичайно важливий ринок, – зазначив старший віце-президент мобільного бізнесу Samsung India Мохандіп Сінгх, додавши, що компанія планує відкрити більше таких магазинів у деяких з десяти найбільших міст Індії.
«Ці магазини дійсно допоможуть нам зміцнити нашу частку на ринку в міру поступального руху вперед», – сказав Сінгх.
Samsung doubles down in India, opens its biggest store world-wide https://t.co/SPpHIrqMqi pic.twitter.com/3vo6NthuI3
– Reuters Top News (@Reuters) 11 вересня 2018 р.
У новому магазині будуть представлені мобільні телефони Samsung, а також побутова електроніка компанії і новітні розробки.
В Індії працюють 2100 магазинів за франшизою Samsung. Основний конкурент південнокорейської компанії на індійському ринку – китайська Xiaomi, зазначає Reuters.
Нагадаємо, Samsung першою на ринку випустить смартфон з чотирма камерами.
Раніше ми писали, що за очікуванням експертів Samsung Electronics збереже своє перше місце на світовому ринку смартфонів в ІІІ кварталі, але очікується, що доля компанії знизиться на 20%.