Серед 110 українських компаній, що подали свої заявки на участь у China International Import Expo 2018, продукти і послуги з експортним потенціалом 18-ти компаній були відібрані для представлення на Національному стенді, йдеться у повідомленні на сайті МЕРТ.
Як зазначається, серед переможців, продукти та послуги компаній у галузях індустріалізації, креативних індустрій, IT/інновацій, туризму та освіти було відібрано гаджети для запису і перетворення голосових нотаток у текст (Senstone), інтерактивні столи (Kodisoft), пристрої для моніторингу параметрів організму людини і їх передачі на смартфон (Cardiomo Care Inc.).
Крім того, у Китаї презентують інтеграцію безпілотних технологій (DroneUA), сстеми для консультацій лікарів з пацієнтами в режимі відеоконференції (Танграм Україна), продакшн кіно та відео (PSBfilms), інтерактивні екосистеми для дітей (Art&Code) та інтерактивні рюкзаки з LED-екраном (PIX Inc.).
Також українці презентують на виставці роботизований екзоскелет для реабілітації рухів кінцівок людей (UniExo), розробки хірургічних атравматичних технологій та виробництва реабілітаційних інструментів і матеріалів (ПП «Укртехмед»).
У свою чергу, можливості української вищої технічної освіти для громадян КНР в Україні (Український інститут міжнародної освіти) та бізнес-освіти для громадян КНР в Україні ((МІМ-Київ) також будуть представлені на виставці.
Крім того, Україна презентуватиме запасні частини, деталі та вузли для модернізації та реконструкції парових турбін (ПрАТ «Полтавський машинобудівний завод»), системи для покращення властивостей важкого палива та паливних сумішей (гомогенізатор і технологія TRGA по Рубану), виробництво систем і засобів радіаційного контролю (ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр»).
Також буде представлено спільний українсько-китайський проект з популяризації України у світі (видавництво «Основи»), унікальні туристичні продукти для туристів з КНР (ТОВ «Київський Супутник») та автоматизовану платформа нейромаркетингу (Українська Маркетингова Група).
Для безпосереднього представлення на Національному стенді, українські компанії мають надати остаточне підтвердження та здійснити ряд процедурних питань. Значна частина продуктів та послуг інших компаній-учасників відбору, також буде представлена у Національному каталозі експортерів, що буде доступний для всіх учасників виставки на Національному стенді. Інші сектори будуть в тій чи іншій формі представлені в Програмі активностей на Національному стенді.
Міжнародна виставка China International Import Expo 2018 була офіційно анонсована Президентом КНР Сі Цзіньпінем на Форумі «Одного поясу – одного шляху» в травні 2017 року та є найбільш пріоритетним виставково-ярмарковим заходом для Китайської Народної Республіки.
Очікується, що у виставці візьмуть участь офіційні делегації, байєри та інвестори з понад 65 країн-учасниць. Загальна виставкова площа перевищує 240 тисяч квадратних метрів. Захід буде проходити за підтримки Світової організації торгівлі, Конференції ООН з торгівлі та розвитку та Організації Об'єднаних Націй з промислового розвитку.
Нагадаємо, у квітні Офіс з просування експорту при МЕРТ анонсував розробку концепції національного стенда для найбільшої виставки Китаю з імпорту – China International Import Expo 2018, та запрошував українські компанії подати заявку на представлення на національному стенді власних продуктів та послуг.
Про те, як вийти на китайський ринок Mind розповість в рамках Форуму «Експортна стратегія. Як почати поставляти продукцію в Китай?», який відбудеться 20 вересня 2018 року.