Канадська машинобудівна компанія Bombardier провела в Німеччині першу випробувальну поїздку свого гібридного електропоїзда Talent 3, який отримує живлення від акумуляторних батарей.
Електропоїзд Talent 3 складається з трьох пасажирських вагонів. Поїзд оснащений силовою системою Bombardier MITRAC, яка дозволяє використовувати енергію як від контактної мережі, так і від вбудованих акумуляторних батарей.
Батареї встановлені на даху поїзда, їх можна заряджати від контактної мережі під час руху або за рахунок технології рекуперативного гальмування, при якому електроенергія повертається в електромережу.
Теперішня версія Talent 3 здатна проїхати на одному заряді приблизно 40 км, в 2019 році Bombardier має намір випустити на маршрут модифікацію з дальністю ходу до 100 км.
Talent 3 розрахований для роботи на неелектрифікованих ділянках залізниці – в Німеччині таких близько 40% від усіх залізниць.
Зазначається, що в рамках програми з електрифікації залізниць німецький уряд виділив Bombardier 4 млн євро у вигляді субсидій. У 2019 залізничний оператор Німеччини Deutsche Bahn в тестовому режимі запустить Talent 3 на південному заході Німеччини, проект розрахований на рік.
Нагадаємо, в Австралії почав курсувати поїзд на сонячній енергії: він обладнаний сонячними панелями на даху, і крім того підзаряджається на кожній станції.
За матеріалами vc.ru