Регулятори ЄС перевіряють, чи не використовує інтернет-ритейлер Amazon методи, що порушують правила конкуренції, зокрема їх зацікавило яким чином компанія розміщує продавців на своєму сайті. Про це повідомляє Reuters.
В ЄС вважають, що Amazon міг використовувати дані сторонніх продавців, щоб більш вигідно розміщувати власні продукти.
«Ми збираємо інформацію з цього питання і ми відправили цілий ряд питань учасникам ринку, щоб повністю зрозуміти це питання, – сказала єврокомісар з питань конкуренції Маргрет Вестагер. – Це поки початок, і ми офіційно не відкрили справу. Ми намагаємось упевнитись, що отримаємо повну картину».
Amazon від коментарів відмовилась.
Половина усіх товарів, що продається на сайті компанії, в основному надходить від малих та середніх підприємств. Минулого року треті продавці з Британії продали товарів на 2,3 млрд фунтів за межами країни, а з Німеччини – на суму 2,1 млрд євро.
Зазначається, що Вестагер має право відчужувати до 10% глобального обороту компанії за порушення нею антимонопольних правил ЄС.