Сервіс Spotify створюватиме музичний плейліст на основі ДНК користувача

Критики вважають цю ідею дещо расистською

ancestry.com

Музичний сервіс Spotify уклав угоду з генеалогічною компанією Ancestry, і пропонує своїм користувачам нову послугу: тепер сервіс зможе генерувати музичний плейліст, що базується на вашій ДНК-інформації.

Генеалогічна база даних Ancestry оголосила, що уклала партнерство зі Spotify, згідно з яким клієнти сервісів зможуть отримати «музичний мікс, натхненний історією їх походження».

Вартість послуги становить $99.

Користувачі соцмереж висміяли ініціативу компаній, зазначивши, що слухачі отримають ідентичний набір пісень. Зокрема, на їх думку, плей-ліст на основі походження буде містити композицію «Africa» американської групи Toto (відповідно до гіпотези антропологів, сучасна людина походить з Африки).

За даними порталу Statista, кількість підписників Spotify в світі становить 83 млн чоловік.

Все це чудово і оригінально, але дослідження сайту ThinkProgressive показало, що Ancestry, збираючи генетичну інформацію, забирають права на неї назавжди, а люди, як водиться, не читають умови угоди.

Представник компанії Ancestry Джина Спатафоре прокоментувала це: «Захист приватності наших клієнтів – це найвищий пріоритет Ancestry. У Spotify не буде доступу до ДНК-даних будь-яких клієнтів нашої компанії. Все це абсолютно опціонально і всі відомості вводяться користувачами вручну».

За матеріалами: popmech.ru, kommersant.ru

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS