Військово-космічний підрозділ концерну Airbus – Airbus Defence and Space – проведе конкурс проектів технологічних інновацій для освоєння Місяця під назвою The Moon Race. Заявки на конкурс почнуть прийматися на початку 2019 року.
Ще два партнери програми – Європейське космічне агентство та космічний стратап Blue Origin засновника Amazon Джеффа Безоса.
«Ми раді бути частиною міжнародного співробітництва для створення постійної присутності на Місяці. Blue Moon і New Glenn допоможуть нам повернутися на Місяць, і цього разу залишитися», – йдеться в твіті Blue Origin.
We’re excited to be a part of an international collaboration to build a sustained presence on the moon. #BlueMoon and #NewGlenn will help us get back to the moon, and this time to stay. https://t.co/U6uSs5g8F4 https://t.co/ry2dYcmGND
– Blue Origin (@blueorigin) 1 жовтня 2018 р.
Головна мета «місячної гонки» The Moon Race – розвиток ключових технологій, які необхідні для постійного перебування людини на Місяці.
Конкурс орієнтований на стартапи, а також малі та середні компанії і буде проводитися в чотирьох категоріях:
Організатори пропонують учасникам грошову премію, доступ до експериментальних технологій, а також можливість представити свій проект на міжнародному рівні.
Детальну інформацію про грошові призи оголосять з відкриттям періоду подачі заявок.
Етапи конкурсу будуть проводитися протягом 5 років. За цей час компанії повинні будуть підготувати прототип, протестувати і доопрацювати свою розробку для відправки на Місяць.
Нагадаємо, Blue Origin, яка працює над розвитком галузі туристичних польотів у космос, презентувала інтер'єр космічної капсули для туристів, розрахованої на 6 осіб.
Повідомляється, що один «квиток у космос» буде коштувати від $200 000.