Консалтингове агентство Interbrand опублікувало щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів світу.
Цього року почесну «трійку» найцінніших посіли Apple, Google та Amazon.
Зазначається, що до цьогорічного рейтингу увійшло двоє нових учасників, ще троє повторно повернулись до списку найдорожчих. Так, вперше до рейтингу увійшли Spotify (92-е місце, $5,2 млн)та Subary (100-е місце, $4,12 млн). До списку 2018 року повернулись Chanel ( 23-е місце, $20 млн), Hennessy (98-е місце, $4,7 млн) та Nintendo (99-e місце, $4,6 млн).
«Через десятиліття після глобальної фінансової кризи найшвидшим темпами ростуть ті, хто інтуїтивно розуміють своїх клієнтів і роблять сміливі знакові кроки, які радують по-новому», – сказав Чарльз Тревайл, головний виконавчий директор Interbrand.
Протягом шести років Amazon та Google замають верхні щаблі рейтингу. Значимість бренду Apple зросла на 16% до $214,5 млрд, вартість Google на 10% – до $155,5 млн, Amazon досягла 56% росту та оцінюється в $100,8 млрд.
Топ-10 рейтингу виглядає наступним чином:
Загальна вартість 100 найдорожчих брендів світу, за підрахунками укладачів рейтингу, зросла на 7,7% у порівнянні з 2017 роком.