Walmart співпрацюватиме із Metro Goldwyn Mayer для того, щоб створити контент для своєї медіакомпанії Vudu, яку найбільша в світі мережа роздрібної торгівлі придбала 8 років тому. Про це повідомляє Reuters.
Зазначається, що Walmart таким чином має намір підтримати Vudu, яка значно відстає від своїх конкурентів, таких як Netflix та Hulu, які контролюються Walt Disney, Comcast та 21st Century Fox.
Vudu хоче запустити підписку на потокове відео та переключитись на виробництво телешоу для приваблення аудиторії.
«В рамках цього партнерства MGM створюватиме ексклюзивний контент на основі їх обширної бібліотеки знакової інтелектуальної власності, і прем’єра цього контенту відбуватиметься виключно на платформі Vudu», – сказав прес-секретар Walmart Джастін Рашинг.
Також він додав, що основну увагу буде зосереджено контенту для сімейного перегляду, якому надають перевагу клієнти Walmart.
Ліцензійний контент – це економічна стратегія в час, коли створення оригінального контенту стало дорогим задоволенням. Станом на липень 2018 року Netflix повідомила, що витрачає $8 млрд на рік на оригінальний контент. Amazon витрачає на контент для Prime Video понад $4 млрд, а HBO цього року планує витратити $2,7 млрд.