В ході роботи в тестовому режимі системи E-Receipt встановлені випадки невідповідності отриманих споживачами розрахункових документів при здійсненні готівкових розрахунків електронних копій цих розрахункових документів, переданих відповідними РРО Державної фіскальної службі (ДФС). Про це з посиланням на дані ДФС пише БізнесЦензор.
Відомство вже організувало проведення контрольно-перевірочних заходів для з'ясування причин невідповідності.
За допомогою системи електронного сервісу «Пошук фіскального чека» платники можуть оперативно отримати інформацію про свої розрахункові операції в будь-якій торговельній точці будь-якого населеного пункту країни.
«Просимо споживачів у разі відсутності або невідповідності реквізитів чеків на сервері ДФС наявному розрахунковим документом направляти в ДФС письмові звернення з цих питань з додатком копій отриманих розрахункових документів для організації та проведення відповідних контрольно-перевірочних заходів», – йдеться в повідомленні.
Разом з цим, в разі отримання користувачами фіскального чека, який викликає сумнів, вони можуть направити в ДФС електронного листа з прикріпленим фото чека.
В кінці вересня цього року, ДФС почав тестувати електроний чек та перевірку чеків у електронному кабінеті.