Україна планує відновити будівництво каналу Дунай-Чорне море

АМПУ розробить обгрунтування будівництва зазначеного глибоководного суднового ходу

Фото Shutterstock

Адміністрація морських портів України (АМПУ) має намір розробити нове техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) проекту створення глибоководного суднового ходу (ГСХ) Дунай – Чорне море, який передбачає зростання вантажообігу у портах Рені та Ізмаїл, йдеться у повідомленні на сайті Мінінфраструктури.

«Ресурси та потенціал портів Рені та Ізмаїл величезний і ми маємо використовувати його на повну потужність. Днопоглиблення в каналі дасть можливість розвитку портів, залученню нових вантажів та створить всі необхідні умови для розвитку конкуренції українських портів із румунськими», – цитує прес-служба  заступника Міністра інфраструктури України Юрія Лавренюка.

Заступник Міністра повідомив, що за результатами підготовки ТЕО буде визначено найбільш сприятливий варіант створення глибоководного суднового ходу Дунай – Чорне море на українській ділянці дельти Дунай, який буде відповідати інтересам держави і буде можливим в умовах чинної ситуації на державному та міжнародному рівні.

Як зазначається, після розробки ТЕО Українська сторона проінформує Румунську сторону про заплановану діяльність відповідно до вимог Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище в транскордонному контексті (Конвенції Еспо). Так, Мінінфраструктури прийнято рішення про виконання Дорожньої карти для приведення проекту глибоководного суднового ходу Дунай – Чорне море в повну відповідність зазначеній Конвенції.

Нагадаємо, між Україною та Румунією хочуть звести міст через Дунай за 243 млн євро, довжиною 1050 м

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS