У фінал на світовій техноконференції Web Summit, яка цього року проходить у Ліссабоні, вийшли три стартапи. Один із них став переможцем і отримає фінансову винагороду. І що навіть важливіше – отримає суттєвий ривок вгору завдяки ознайомленню широкої публіки зі своїми розробками. Отже, які стартапи найбільше вразили публіку цього разу?
Стартап, який став переможцем технологічного форуму згідно з думкою журі.
Ця британська компанія розробляє штучний інтелект. Але не для людей, а для автомобілів – точніше, безпілотних систем. На думку розробників, система безпілотного керування автомобілем має бути гнучкою і миттєво пристосовуватися до мінливих умов середовища, до нових ситуацій. В цьому і допоможе штучний інтелект – така система з використанням машинного навчання зможе постійно навчатися і засвоювати нові алгоритми дорожніх ситуацій.
Як зазначають розробники, компанії, які надто покладаються на камери і датчики, обмежують себе і свої технології. Датчики допомагають реагувати на однозначні умови. Якщо ж змінити локацію або ввести нові змінні в роботу такого безпілотника, то він впаде в ступор. Істинний же автопілот не повинен зациклюватися на вузьких випадках, він повинен «мислити» ширше і не програмуватися, а навчатися, вважають в компанії.
Проект пропонує створити «екологічне інформаційне середовище». Програми перевіряють наявність «мови ворожнечі», пропаганди та політичної заангажованості, провокаційних заголовків, які не відповідають змісту публікації.
На противагу іншим стартапам в цьому списку, Factmata не визнає, що людину можна замінити бездушними роботами, коли треба робити факт-чекінг новин.
З цією метою компанія використовує поєднання АІ та людських спільнот, щоб вибудувати кращу медіа-екосистему. Компанія також розвиває запатентовану технологію боротьби з «мовою ненависті», пропагандою, ботами.
Цей лондонський стартап був заснований у 2017 році і можливо найпопулярнішим інструментом для боротьби з рейковими новинами на ринку.
Компанію вже підтримав американський підприємець і мільярдер Марк Кʼюбан, який вклав у неї $1 млн. В другому раунді інвестицій стартап зібрав $800 тисяч.
Стартап розробляє навігаційне програмне забезпечення, за допомогою якого можна створювати карти з високою роздільною здатністю для автономних машин і роботів, використовуючи комп'ютерне бачення. Продукт показує оновлення трафіку, відстань та інформацію щодо місцезнаходження. Поки що стартап оперує у Каліфорнії. Минулого року lvl5 пропонував водіям нагороду до $0,05 за милю в обмін на можливість аналізувати записи з відеореєстраторів. Це було потрібно для створення високоточних цифрових карт, які, вірогідно, є однією з причин успіху стартапу.
lvl5 цього року отримав приз глядацьких симпатій.
Про те, які три стартапи на Web Summit завоювали найбільшу прихильність публіки минулого року, в матеріалі Mind.