Інтернет змінює світ: автодилери з ФРН побоюються, що через 5-10 років будуть непотрібними

Потенційним покупцям авто простіше знайти варіант для себе в інтернеті, а до салону звернутись хіба-що за професійною консультацією

фото pixabay.com

Система роздрібних продажів легкових автомобілів в світі, зокрема і в Німеччині,вже в найближчі 5-10 років зміниться кардинальним чином. Про це свідчить дослідження проведене міжнародною консалтинговою групою PwC, опубліковане у звіті The Future of Automotive Retail,передає DW.

Описані у звіті тренди стосуються не лише ФРН, де автосалони є невід'ємним атрибутом навіть маленьких міст, але і країн із власним великим власним автовиробництвом.

Головні висновки дослідження є наступними: система роздрібних продажів легкових авто, зокрема мова йде про класичні автосалони, втратить колишнє значення. Автосалони отримають інші задачі та функції, при цьому незалежним німецьким автодилерам загрожує крах їх бізнес-моделі.

Наразі автодилери в Німеччині в більшості є незалежними та мають самостійну цінову політику.

«Сумнівно, що така бізнес-модель ще довго буде життєздатною в умовах майже повної цінової прозорості в епоху інтернету», – стверджує автомобільний експерт компанії PwС Germany та співавтор дослідження Сімон Штрьом.

73% автодилерів вказали на незалежні інтернет-платформи (які пропонують нові та бувші у вжитку автівки від найрізноманітніших виробників). І дійсно, кожен другий опитаний німецький автовласник допустив придбання наступного автомобілю в віртуальному магазині. Придбання в онлайн-режимі приваблює простотою та доступністю: обирати машину можна в будь-який час дня чи ночі та порівнювати ціни на різних платформах.

Крім того, автодилери побоюються конкуренції зі сторони самих автоконцернів. Цілих 82% опитаних назвали головною загрозою своєму бізнесу можливість купувати автомобіль прямо з заводу.

Ще однією загрозою для свого бізнесу автодилери називають «альтернативні моделі мобільності», такі як каршерінг або послуги Uber та інших сервісів. Опитування показало, що чим молодшими є опитувані, тим частіше їх влаштовує не власне авто, а можливість його винайняти на певний термін.

В той же час 56% респондентів зазначили, що автодилер залишається для них надійним джерелом інформації і без його консультацій вони не наважаться на покупку. Втім, така тенденція веде до того, що потенційний покупець йде до автосалону, отримує від дилеру усю необхідну інформацію, а потім вдома, через інтернет, замовляє, авто, яке йому сподобалось.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS