Як зробити національне свято «феноменом» з $25-мільярдними прибутками – досвід Alibaba

Гендиректор компанії поділився, як зі звичайного китайського Дня одинака зміг зробити одну з найбільших торгових подій у світі

фото Shutterstock

Про День одинака мало хто знає, окрім жителів Китаю, але китайський інтернет-гігант Alibaba зумів перетворити національне свято на багатомільярдний торговий день в країні. Про те, яким чином це вдалось реалізувати, в інтерв'ю телеканалу CNBC розповів генеральний директор компанії Деніел Чжан.

11 листопада в Китаї прийнято відзначати День одинаків. Історія свята бере свій початок в 1990-ті роки, коли одинокі студенти університетів почали святкувати те, що не перебувають у стосунках.

В 2009 році Alibaba запустила першу торгову акцію в цей день, пропонуючи надзвичайні знижки на своєму торговельному майданчику Tmall, яка саме з 2009 року стала однією з ключових платформ електронної комерції Alibaba.

В компанії відзначили значний  успіх акції – вартість товарів, проданих в цей день, склала $7,8 млн. Минулого року ця цифра перевалила за $25 млрд, що зробило цю акції однією з найбільших торгових подій року в світі. Сам Чжан сказав, що таких результатів не очікував.

«Я ніколи не очікував, що ми зможемо фактично перетворити цей день на комерційний день для всієї спільноти», – сказав він.

«Я думаю, що сьогодні це більше схоже на феномен», додав Чжан та пообіцяв, що День одинаків 2018 року стане ще більшим за масштабами та охопленням.

«Найбільша зміна відбувається у тому, як ділові люди дивляться на силу інтернету. В перший день люди просто думають, що це новий канал для продажу більшої кількості продуктів, але вже сьогодні більшість підприємств розглядають цифрові технології, інтернет, як інфраструктуру для перетворення свого бізнесу та переходять на новий ринок, щоб обслуговувати нових клієнтів», – пояснив генеральний директор Alibaba.

День одинака цього року відбуватиметься на фоні падіння фондових ринків в Китаї та складної торгової ситуації з США, що може нашкодити китайському споживачеві, а значить, і компаніям, які пропонують товари. В останньому звіті про прибутки та збитки за останні 3 місяці, Alibaba скоротила прогноз виручки за наступний фінансовий рік, посилаючись на макроекономічні умови в країні.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS