Найбільший в світі міжнародний онлайн-сервіс пошуку автомобільних попутчиків BlaBlaCar радикально змінює свій курс, анонсувавши купівлю компанії Ouibus, «дочку» французької транспортної державної компанії SNFC, яка є автобусним оператором. Про це повідомляє Venture Beat.
В рамках угоди із придбання Ouibus, SNCF та група попередніх інвесторів підтримали BlaBlaCar інвестиціями у $114 млн. Хоча ця покупка дозволить сервісу вийти за межі своєї звичної платформи, вона також пов’язана з великими ризиками, оскільки компанії доведеться керувати автопарком, який працює у 300 містах Європи.
«Ми раді розглянути можливість об’єднання зусиль з командою Ouibus, щоб дозволити мандрівникам знаходити різноманітні рішення для мобільності на BlaBlaCar, які б відповідали їхнім потребам, – сказав Ніколя Брюссон. – Цей проект підтримує наші амбіції із розширення пропозиції з мобільності в Європі, поєднуючи автомобілі та автобуси. Співпраця з SNCF також стане багатообіцяючим поворотним моментом у розвитку інтермодальної мобільності «від дверей до дверей», спільної амбіції, які ми однозначно позиціонуємо для спільної роботи».
Заснований понад 10 років тому, BlaBlaCar залишається одним з найбільш успішних французьких стартапів, коли зібрав $300 млн та досягнув статусу «єдинорога». BlaBlaCar заявляє, що наразі в ній нараховується 65 млн членів в 22 країнах.
Але з все більшими амбіціями та більшим збором коштів виникає необхідність продовжувати пошук нових шляхів зростання. Угода з Ouibus є доволі дивною, на погляд видання, відповіддю на цю дилему.
За останні три роки Ouibus, якою керує державна SNFC, перевезла понад 12 млн пасажирів. В прес-релізі BlaBlaCar заявив, що комбінація дозволить їй «оптимізувати показники завантаження автомобілів та автобусів та запропонувати зручне рішення для пасажирів».