Компанія A.P. Moller-Maersk – найбільший данський оператор контейнерних перевезень – повідомив, що торгова війна США і Китаю вдарила по контейнерних перевезеннях, зокрема попит на них різко впав. Про це інформує Reuters, посилаючись на фінансовий звіт компанії.
Хоча в третьому кварталі операційний прибуток оператора перевищив прогнози, зростання обсягу контейнерних перевезень було нижчим, ніж очікувалося, і несподівано знизилося на 1,9% порівняно з попереднім кварталом, йдеться у звіті Maersk.
Компанія прогнозує, що обсяг глобальних контейнерних перевезень може скоротитися на 0,5-2% в 2019 і 2020 році.
У звʼязку з цим вона звузила діапазон очікуваного прибутку за рік з $3,5-4,2 млрд до $3,6-4 млрд.
За даними видання, Maersk проводить реструктуризацію, щоб сконцентруватися на транспорті та логістиці, і планує посилити конкуренцію з іншими операторами перевезень – UBS і Fedex.
Купівля Hamburg Sud дозволила Maersk збільшити виручку в III кварталі на 31% в річному вираженні до $10,08 млрд (прогнози були $9,98 млрд). EBITDA склала $1,14 млрд – порівняно з прогнозними $1,09 млрд.
Нагадаємо, найбільший у світі контейнерний перевізник пояснив, чому скоротив діяльність в Одеському порту.