Uber Technologies прозвітували про результати компанії за ІІІ квартал 2018 року, який завершився 30 вересня. Про це повідомляє Reuters.
За результатами кварталу, компанія із Сан-Франциско повідомила про збитку в 1,07 млрд, що на 30% більше, ніж в попередньому кварталі, але на 27% менше ніж рік тому.
Uber прагне розширювати спектр своїх послуг від надання сервісу таксі до перевезення вантажів, доставки продуктів,сервісу з пошуку та найму працівників та інших. Компанія, яка оцінюється в $76 млрд відчуває тиск та має ще довести,що вона може стати прибутковою та задовольнити інвесторів в ході ІРО,запланованого на наступний рік.
Скоригований збиток до вирахування податків та процентів по кредитам склав $592млн у порівнянні з $614 млн у ІІ кварталі та $1,02 млрд рік тому.
Виручка зросла на 38% у порівнянні з ІІІ кварталом 2017року та склала $2,95 млрд.
Обсяг заказів Uber склав $12,7 млрд, що на 6% більше, ніж попереднього кварталу і на 41% більше,ніж рік тому.
Фінансовий директор компанії Нельcон Чай пояснив збитки інвестиціями в різні нові сегменти бізнесу. Також він додав, що Uber зосереджується на ринках близького Сходу та особливо Індії, але ‘ і там має сильних конкурентів, таких як Ola, наприклад.
Видання зазначає,що в 2019 році Uber готується до проведення ІРО, тому генеральний директор компанії Дара Хосровшахі прагне зберегти темпи росту, хоча ще в жовтневих документах на розміщення облігацій Uber прогнозувала, що найближчі три року навряд чи стане прибутковою.