Південна Корея винайшла спосіб боротьби із «телефонними шахраями»

Фінансовий регулятор розробив платформу на основі ШІ, яка попереджатиме людей, що повідомлення, які вони отримують шахрайські

фото pixabay.com

Служба фінансового нагляду Південної Кореї повідомила, що розробила платформу на основі штучного інтелекту, яка допомагатиме людям виявляти шахрайські повідомлення, які надсилаються зловмисниками з метою незаконного заволодіння коштами громадян. Про це повідомляє The Investor.

Зазначається, що розробкою платформи займалась компанія Kookmin Bank спільно з дочірнім підприємством Amazon.com.

Алгоритми платформи автоматично аналізують можливі шахрайські повідомленні та надсилають людям попередження.

За словами регулятора, застосовуючи широкий спектр даних клієнтів, такі алгоритми допоможуть користувачам краще справлятись з різними фінансованими шахрайськими діями.

Регулятор повідомив, що надасть ці алгоритми фінансовим технологічним компанія безкоштовно, що дозволить їм розробити власні застосунки для смартфонів, які б допомогли людям виявляти шахрайські дії через повідомлення, які їм надходять.  

Минулого місяця регулятор запустив нову кампанію з боротьби з телефонним шахрайством, відомий як «голосовий фішинг». Маються на увазі ситуації, коли зловмисники, представляючись співробітниками банків, під час телефонної розмови з користувачами отримували усю необхідну інформацію для заволодіння їхніми коштами.  

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS