Служба фінансового нагляду Південної Кореї повідомила, що розробила платформу на основі штучного інтелекту, яка допомагатиме людям виявляти шахрайські повідомлення, які надсилаються зловмисниками з метою незаконного заволодіння коштами громадян. Про це повідомляє The Investor.
Зазначається, що розробкою платформи займалась компанія Kookmin Bank спільно з дочірнім підприємством Amazon.com.
Алгоритми платформи автоматично аналізують можливі шахрайські повідомленні та надсилають людям попередження.
За словами регулятора, застосовуючи широкий спектр даних клієнтів, такі алгоритми допоможуть користувачам краще справлятись з різними фінансованими шахрайськими діями.
Регулятор повідомив, що надасть ці алгоритми фінансовим технологічним компанія безкоштовно, що дозволить їм розробити власні застосунки для смартфонів, які б допомогли людям виявляти шахрайські дії через повідомлення, які їм надходять.
Минулого місяця регулятор запустив нову кампанію з боротьби з телефонним шахрайством, відомий як «голосовий фішинг». Маються на увазі ситуації, коли зловмисники, представляючись співробітниками банків, під час телефонної розмови з користувачами отримували усю необхідну інформацію для заволодіння їхніми коштами.