Маркетплейси EVO і Rozetka завершили операцію зі створення об'єднаної компанії, повідомляєІнтерфакс-Україна із посиланням на прес-службу групи компаній EVO.
«Завершено формальності по злиттю групи компаній EVO і найбільшого інтернет-супермаркету Rozetka. Об'єднана компанія буде створювати більше можливостей для українських підприємців на своїх платформах, а також покращувати клієнтський досвід онлайн-покупок», – йдеться в повідомленні.
Як повідомлялося з посиланням на CEO групи компаній EVO Миколи Палієнко, об'єднана компанія буде управлятися радою директорів, до якої увійдуть представники обох сторін.
За його словами, найближчим часом глобальних змін в роботі групи компаній EVO не буде. Всі проекти і команди продовжать свою роботу.
Раніше, Антимонопольний комітет України дозволиввласникам маркетплейса Rozetka отримати контроль над маркетплейсамі групи компаній EVO.
Rozetka заснована в 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. В наступні роки компанія трансформувалася в мультікатегорійний онлайн-супермаркет.
ТОВ «Розетка.Уа» в 2017 році збільшила виручку на 24,5% – до 6 млрд грн, а її чистий прибуток виріс на 9,3% – до 8,91 млн грн.
Влітку 2017 року інвестиційна компанія Horizon Capital, один з лідерів ринку private equity в Україні, повідомила про покупку міноритарного пакету акцій Rozetka.ua у Ірини та Владислава Чечоткіних, проте розмір цього пакета не оголошувався.
Основний бізнес EVO – маркетплейси. Проекти групи працюють в Україні, Білорусі, Росії, Казахстані.
У травні 2016 року електронний майданчик Prom.ua була реорганізована в групу компаній EVO.
Група реалізує B2C, B2B, B2G і C2C проекти в інтернеті. Так, в рамках EVO розвиваються такі проекти Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, «Вчасно», Shafa.ua.