Інтерактивний каталог українських геймдев-компаній налічує понад 100 компаній, які працюють для сумарної приблизної аудиторії ігор у понад 770 млн користувачів, повідомляє прес-служба інноваційним парку UNIT.City.
Такі дані наведені згідно нового дослідження, яке було проведено інноваційним парком UNIT.City разом з компанією Achievers Hub за підтримки корпорації Lenovo, і було представлене днями в Києві. Так, вивчити новий інтерактивний каталог та дані можна за посиланням.
Як зазначається, найбільша аудиторія у гігантів – Plarium, Ubisoft та Wargaming. 84% геймдев-компаній створюють ігри на мобільних платформах, переважно для iOS та Android. Більше 50% створюють або планують створювати ігри для VR/AR-пристроїв.
Також, згідно з дослідженням, найбільш популярною платформою для розробки ігор залишається Unity (69%).
Улюблені жанри – Action (40%) та Adventure (42%). Майже 90% компаній розвиваються на власні кошти.
Крім того, були представлені результати зарплатного опитування, яке провела компанія VALUES VALUE – головний експерт по рекрутингу на ринку геймдева СНД. Так, середня зарплата фахівця в українській геймдев-компанії становить $1375. А програмісти отримують в середньому $2000. Повна версія дослідження доступна за посиланням.
«Згідно з результатами Великого зарплатного опитування геймдева СНД, з 2017 до 2018 року медіанна зарплата на ринку праці геймдева СНД зменшилася на 7%. При цьому, в Україні ми бачимо зростання компенсацій на 14,6% по медіані. За нашими даними, зарплати висококваліфікованих й затребуваних фахівців збільшилися в 2018 році в 2-3 рази в порівнянні з минулорічними показниками», – розповідає Анастасія Маніна, Chief Brand Officer компанії VALUES VALUE.
В опитуванні взяло участь 26 нових компаній. Всього ж, дослідження охоплює майже 100 компаній.
Нагадаємо: у 2018 році дохід від мобільних ігор перевищить 50% геймдев ринку.