Технологічні гіганти погодились сплатити штраф у $455 000 задля врегулювання справи щодо порушення ними ведення належних записів про те, хто оплачував розміщення політичної реклами на їхніх ресурсах. Про це заявив генеральний прокурор штату Вашингтон Боб Фергюсон, передає AP.
«Google виплатить $217 000, Facebook – $238 000 за двома судовими позовами, у яких компанії звинувачувались у порушенні законодавства про прозорість політичних оголошень», – пояснив він.
Представник Facebook Бет Готьє заявила, що компанія рада вирішенню цього питання та додала, що «ми докладаємо усіх зусиль для захисту чесності виборів та уникнення іноземного втручання».
У заяві Google йдеться, що компанія дотримувалась законів штату до червня, коли у Вашингтоні вони були змінені та введені нові вимоги щодо розкриття інформації. У Google заявили, що потім припинили прийом передвиборчої реклами у штаті, бо не могли відповідати новим вимогам.
«Цього року ми розробили кілька функцій для забезпечення прозорості федеральних виборів у США і шукаємо способи довести ці інструменти і до рівня, якого вимагає штат», – повідомили в компанії.