Xiaomi виділила лінійку Redmi в окремий бренд

Компанія пішла на такий крок, щоб максимально ефективно охоплювати різні аудиторії покупців

фото blog.mi.com/

Китайський виробник смартфонів Xiaomi виділив лінійку Redmi в окремий бренд. Про це повідомляє DazeInfo.

Тим не менш, Redmi і надалі буде дочірнім підприємством, що належить Xiaomi.

Лінійка смартфонів Redmi стала однією з найбільш успішних лінійок компанії. Якість технічних характеристик та доступні ціни зробили її надзвичайно привабливою на ринках багатьох країн. Це стало однією з причин розколу.

Інша полягає у тому, в той час як бренд Redmi має справу з гаджетами в бюджетному сегменті, група Mi зміщує центр уваги на більш високопродуктивні пристрої. Тепер компанія матиме змогу охопити усі категорії покупців. Наразі Xiaomi володіє трьома суббрендами – Mi, Redmi та Poco. Використовуючи таку стратегію компанія зможе глибше проникнути у ринок та протистояти наростаючій конкуренції.

Однією з причин, з яких суборенди можуть бути настільки успішними, полягає у їх націлюванні на продукт та певну аудиторію. Кожен з них орієнтується на певний тип споживачів, тому їх споживча база рідко зменшується, незалежно від того, чи це бюджетний, чи розкішний сегмент смартфонів.

Генеральним директором «дочки» Xiaomi став Лу Вейбін, якого одночасно призначили і віце-президентом Xiaomi Group.

Зазначається, що презентація першого продукту Redmi Red Rice Note відбулась 10 січня.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS